воскресенье, 19 июля 2015 г.

4 етап ЛКУ, Суми!

В Сумах я побував вже втретє, і скажу наперед, ні разу не пожалкував знову опинитися там!
Стартанув як завжди нічним  поїздом Ужгород-Київ, далі ситний сніданок на "хаті" у братів Гриценко де вже чекав Серік і весела дорога до Сум(яка виявилася не така убита як ми очікували:)). Приїхавши на стартову поляну вирішили одразу подивитися, які вкусняшки нам приготували організатори. В неспішному темпі катнули 2 кружка, приивляючись до нескінченних тех. елементів, в принципі все їхалось без страху і з величезним фаном.
Проблеми виникали тільки на цьому повороті

Але всього декілька повторень і як виявилось навіть в дощ там можна спокійно їхати... В порівнянні з тими версіями траси що я їздив до того, вона стала менш фізично складною але більш технічно насиченою ...


Далі в нас по плану був класний вечір і весела ніч в дитячому таборі "Орлятко", і як не дивно я файно виспався на ліжку "спинопрогиначі" :)
 Зранку підйом, сніданок на стартовій, ще один кружок для закріплення.
Далі розклали свій міні табір і весело вболівали за любителів дівчат і ветеранів... За пів години до старту почав потрохи розминатись, щоб файно розігрітись, бо щось мені важко даються стартові кантрійні натяги..
На старті став в другому ряду, не випадково вибрав позицію за Пустовітом і Сімахою, хлопці стартують швидко і я був впевнений що стартану швидше тих хто стоїть разом з ними в першому ряду :)
Так і вийшло, а коли проїзджали стартову арку взагалі вдалось стати на першу позицію і я такий весь красавчик лідирував перший кілометер, до секції з волрайдами, перед якими прогнозовано мене обїхали Антон і Сергій...
Десь на середині першого кола обернувся і помітив що зі мною Андрій і Серік, хороша компанія на гонку!,.. Закінчивши перше коло помітив що хлопці зловили трохи просвіт і на щастя згадав про гель який приготував собі на старт. 



Поки я справлявся з їжею наш паравоз зібрався і трішки прибавив :). На підйомі перед волрайдами Андрій виходить вперед і капец як сильно натягує) я закатую очі на лоба , але тримаюсь, Серік втрачає контакт і ми залишаємось вдвох... Далі була хороша командна робота, працювали змінами і все йшло як по маслу..



 На середині 4 кола різко потемніло в  очах, спочатку подумав що глюк, але з першими краплями дощу стало зрозуміло, що погода вирішила трошки пожартувати. На пяте коло заїзджали коли була справжня злива, було таке враження що стояла просто стіна з дощу...
На тому ж підйомі перед волрайдами, їхалось вже з проблемами зі счепленням, На волрайди заїзджав з чіткою настановою не чіпати тормоза, зжавши пяту точку видавши пару несамовитих криків, задачу виконав на 5. Андрій в той момент зник, з його то Thunder Bart-ами і зрозуміло, резина точно не для такого покриття...
 Взагалі це коло сподобалось постійним пошуком золотої середини, грані, коли ти на байку або він на тобі :) Вдалося проїхати всю техніку без особливих проблем і морально я був готовий їхати на шосте коло, але на фініші повідомили що досить і я поїхав одразу в річку відмивати себе і байк, мій Giant XTC Advanced 27,5, який цього разу відпрацював на всі 100%.


Величезне спасибі організаторам за супер свято і крутяцьку трасу, дякую що не забиваєте на проведення змагань навіть для невеликої кількості учасників. Дякую хлопцям з Team Giant Ukraine за завжди веселу компанію і завжди хорошу командну роботу(Доречі на етапі в Сумах у нас 2 командне місце). Дякую нашому головному спонсору компанії МТБ Україна за всесторонню підтримку!

Ride Life! Ride Giant!




Комментариев нет:

Отправить комментарий