среда, 23 апреля 2014 г.

Дубки.Весна.2014.





Дубки… Це моя перша гонка, а тому завжди буде особливою... Здається в такому недалекому 2009. Це було щось нереальне , спуски по корінням, «вертольоти», жорсткі підйоми, куча велосипедів на ХТR... Перший і єдиний старт в категорії любителів :).







За 5 років майже нічого не змінилося... Такі самі важкі торчки, так само мандражить на старті, хіба що тепер і у мене є ХТ
R ;).
Як тільки побачив анонс змагань, одразу стало ясно де я буду відкривати сезон.
Перед основними стартами хотілося добре продихатися і отримати змагального адреналіну, оцінити свої сили, та й взагалі я вже більше ніж пів року з Закарпаття не виїзджав
:).
 Старт я трошки проспав, перед першим підйомом вихожу на третю позицію, але не встигаю за стартовим ривком Саши Зубенко і він відїзджає в соло покатушку...Як я не старався на ровняку добрати і сісти йому на хвіст, в мене нічого не вийшло.(Думаю хоч коло я б протримасвя
:))
Від самої гонки я отримував задоволення, ця трасса це те що мені подобається, круті підйоми(я нарахував 8) і спуски, рівнинка щоб попити-відпочити, тут одразу стає ясно хто є хто...

Жодної хвилини не можна було розслабитися в 20-50-100 метрах завжди хтось  маячив, тому всі сили беріг на останнє коло, на рівнинці трошки підпускав, на торчках трохи відїзджав. На пятому колі в одному місці навіть трошки пробігся із-за розмокшої траси, але погода мене дуже не лякала, а весняний дощик додав тільки легкості.


Все обійшлося без фінішних розборок Саша Зубенко перший я другий, а третій Хлопов Олег, який тероризував мене всю гонку, не давав розслабитися мені і не здавався сам.
Дякую за суперництво. 
Дякую велосипеду, як кажуть, без єдиної помарочки (кому цікаво тут мій звіт і перші враження про Giant XTC Advanced 27.5 )
Дякую учасниками
Дякую організаторам! Все було чудово!
До зустрічі.







Комментариев нет:

Отправить комментарий