Хочу трошки
розповісти про свій новий велосипед і команду.
Восени коли всі плани на сезон були виконані і в принципі все що вийшло
мене задовільняло, одного мені не вистачало, мотивації. які пріоритети розставити на майбутній рік і
чи взагалі надалі так серйозно ставитися до велосипеда?... Але один дзвінок
одразу розставив всі крапки над і. Мені запропонували поповнити команду Giant
27.5 Team. Прекрасні умови, хороші люди, я довго не вагався і цей сезон обіцяє
бути насиченим, боротьба за Любительський Кубок України і звісно мої улюблені
Карпатські марафони, уххх.... :)
Детальний опис велосипеда і круті технології можна прочитати у звіті
Андрія Гриценка:http://giant-team.blogspot.com/2014/03/giant-xtc-advanced-27.htm.
Я трошки розповім про відчуття, спостереження і емоції :). Чисто з естетичної сторони я просто тащусь від цього велосипеда, головне це колір ;), я в захваті. Повністю всі троси сховані у раму, це по перше дуже гарно, а по друге про заміну рубашок і тросиків можна забути як мінімум на 2 роки,а ще його легко мити ... Далі осі,
Майже тиждень я
випробовую велосипед у різних умовах, кожен день хотілося кудись виїхати в нове
місце і випробувати і відчути свій «самальотік»
Перші 2 дні ми з
велосипедом притиралися, трошки корегував посадку, знаходив золоту середину.
Скоро я завітаю в Київ в головний офіс нашого спонсора щоб відкоректувати
посадку на Giant Right Ride System. http://giant-team.blogspot.com/2014/04/giant-right-ride-system.html?view=magazine
Перший виїзд на
Анталовецьку поляну (968 м .
над р.м.), а це майже десять кілометрів апхілу і так само спуску, мав показати
як байк веде себе на марафонських апхілах і спусках. Ну що сказати, що вниз, що
вверх мені хотілося ще :). Вверх за рахунок більшого колеса ніж у 26 краще
поглиналися камені і взагалі мені здалося що вверх він їде краще ніж те все що
я на ньому катав до цього.
Після спуску
враження були двоякі, Звісно, після більше ніж пів року проведених на підвісі,
який прощає багато і деколи дозволяє розслабитися,судити важко. Але на цьому
байку хочеться їхати так само і він це дозволяє(і навіть маленька вісімка на
задньому колесі не погіршила моїх вражень від цього виїзду). Хочу додати лише
що в керованості на жорстких ділянках ніяких змін я не відчув, і це ще один
плюс нового розміру коліс 27,5.
Далі по плану
було випробування на одній із найважчих трас ЛКУ 2013р. 4 круги в майже
гончному тестовому заїзді я отримував задоволення від керування Giant-ом.
Вся техніка
проходилась на ура і з запасом (хоча адреналіну нахапався на тиждень вперед :)).
Навряд я додав в технічній підготовці за зиму, тому я залишився задоволений
кантрійний тестом велосипеда, тут він був у своїй тарілці. Ще додам, їзда стоячи
стала приємнішою, жорсткість вражає.
От і напевно все.
З нетерпінням чекаю відкриття сезону. До зустрічі на гоночних тарасах України !
Гутлебет Ференц (Giant 27.5 Team)
Комментариев нет:
Отправить комментарий