четверг, 3 апреля 2014 г.

Giant XTC Advanced 27.5 перші враження і тести!



Хочу трошки розповісти про свій новий велосипед і команду.  Восени коли всі плани на сезон були виконані і в принципі все що вийшло мене задовільняло, одного мені не вистачало, мотивації.  які пріоритети розставити на майбутній рік і чи взагалі надалі так серйозно ставитися до велосипеда?... Але один дзвінок одразу розставив всі крапки над і. Мені запропонували поповнити команду Giant 27.5 Team. Прекрасні умови, хороші люди, я довго не вагався і цей сезон обіцяє бути насиченим, боротьба за Любительський Кубок України і звісно мої улюблені Карпатські марафони, уххх.... :)



Детальний опис велосипеда і  круті технології можна прочитати у звіті Андрія Гриценка:http://giant-team.blogspot.com/2014/03/giant-xtc-advanced-27.htm

     Я трошки розповім про відчуття, спостереження і емоції :). Чисто з естетичної сторони я просто тащусь від цього велосипеда, головне це колір ;), я в захваті. Повністю всі троси сховані у раму, це по перше дуже гарно, а по друге про заміну рубашок і тросиків можна забути як мінімум на 2 роки,а ще його легко мити ...  Далі осі, 15 мм.на передньому і 12 на задньому, додають велосипеду жорсткості і вибухового прискорення. Єдине що я на ньому змінив, це сідло до якого моя 5 точка прилипла і на чомусь іншому сидіти відмовляється :).
    Майже тиждень я випробовую велосипед у різних умовах, кожен день хотілося кудись виїхати в нове місце і випробувати і відчути свій «самальотік»
Перші 2 дні ми з велосипедом притиралися, трошки корегував посадку, знаходив золоту середину. Скоро я завітаю в Київ в головний офіс нашого спонсора щоб відкоректувати посадку на Giant Right Ride System. http://giant-team.blogspot.com/2014/04/giant-right-ride-system.html?view=magazine
    Перший виїзд на Анталовецьку поляну (968 м. над р.м.), а це майже десять кілометрів апхілу і так само спуску, мав показати як байк веде себе на марафонських апхілах і спусках. Ну що сказати, що вниз, що вверх мені хотілося ще :). Вверх за рахунок більшого колеса ніж у 26 краще поглиналися камені і взагалі мені здалося що вверх він їде краще ніж те все що я на ньому катав до цього.






Після спуску враження були двоякі, Звісно, після більше ніж пів року проведених на підвісі, який прощає багато і деколи дозволяє розслабитися,судити важко. Але на цьому байку хочеться їхати так само і він це дозволяє(і навіть маленька вісімка на задньому колесі не погіршила моїх вражень від цього виїзду). Хочу додати лише що в керованості на жорстких ділянках ніяких змін я не відчув, і це ще один плюс нового розміру коліс 27,5.
    
Далі по плану було випробування на одній із найважчих трас ЛКУ 2013р. 4 круги в майже гончному тестовому заїзді я отримував задоволення від керування   Giant-ом.





Вся техніка проходилась на ура і з запасом (хоча адреналіну нахапався на тиждень вперед :)). Навряд я додав в технічній підготовці за зиму, тому я залишився задоволений кантрійний тестом велосипеда, тут він був у своїй тарілці. Ще додам, їзда стоячи стала приємнішою, жорсткість вражає.
      Насамкінець хочеться подякувати нашому спонсору, компанії  МТВ-Україна, за надану можливість поповнити Giant 27.5 Team. Це новий досвід і можливості, яких так не вистачає в лбительському спорті.
    От і напевно все. З нетерпінням чекаю відкриття сезону. До зустрічі на гоночних тарасах України !
                                                                                  Гутлебет Ференц (Giant 27.5 Team) 



Комментариев нет:

Отправить комментарий