вторник, 20 марта 2012 г.

Кримський збір або Ялта 2012

Ще на початку лютого було вирішено шо "полюбе"в березні їдем в Крим!
Куди?На скільки? ми не знали, знали тільки відповідь на одне питання -НАЧ?

Ну канешно тренуватися, що ще в Криму в березні робити :) Уявлення про тренування у нас були різними, Я хотів по горам покататись і вгору і вниз Кримські гори "понюхати".. Слава навпаки хорошенько "помаслати", ЧУ в Ялті катнути :) Мій план розвалився зразу з приїздом в Сімферополь, на нгарському перевалі народ на лижах катається, сніга мооооре, я мало не плакав.
Ітак перший тиждеь був асфальт. довгі тренування з натерання "срак" по 3-4 години до обіду і закатки по 45-70 хвилин вечером.

На другий тиждень було КАТРІ! Це десь в середньому по по 2 години до обіду і по 60 хвилин після.Який закінчився 2 днями Чемпіоната України! :)

Я ніколи не веду статистику кілометрів-годин наїзджених за сезон, але там спробував на "бамажке" пописати :) І так:
                                 36 годин і 570 кілометрів
Як на мене збір вдався, я отримав масу задоволення від перших весняних кілометрів не по болоту і не на стаку, Так шо I am happy!!!

СЛАВІ респект і уважуха за веселу компанію!!!

P.S Фотки чогось вставити не можу, потім розберус!

Комментариев нет:

Отправить комментарий