суббота, 10 сентября 2011 г.

Просто лііітооо!

 Я все ще тут, но писати тупо не виходить, нема натхнення чи що?...
А поки просто трохи статистики і фоток :)


 І так, сезон в самому розгарі і стартів зараз просто багато, головне шоб було здоров'я і гроші всюди їздити :) З першим якраз на диво все до бре, а над другим треба працювати...

Головний старт сезону "Король Гор", чекав довго(ще з зими я про нього думав),тренувався, вагався над категорією, а все пройшло швидко, за 6:26 :)... 3 місце - все прекрасно, задача любим способом потрапити на подіум виконана. Але ті проблеми, (3 рази рвав цеп, пробита безкамерка) які були, залишають якесь відчуття нереалізованості і питання серйознішого підходу підготовки байка до таких стартів залишається відкритою, жаль шо деколи все втикається в фінанси...


 РЕЗУЛЬТАТИ

На старті...
 Ужгородська банда вирвалась вперед :)


Десь на спуску
Епік фейл ... 50 км позаду
А так мене зустрічає моя кохана :) А ще головна група підтримки і муза .


Нагородження :)

           

Комментариев нет:

Отправить комментарий