понедельник, 28 марта 2011 г.

Start сезону, МТВО по Закарпатські ! I love you boloto...




Старт сезону вже стає традицією відкривати МТВ-О змаганнями на Закарпатті. Село Дерцен що неподалік від Мукачева, зустріло учасників весняним сонечком і здається нічого не віщувало біди , крім...
того самого болота яке було навкруги і я, як не дивно, до цього всього потихеньку починаю звикати :) Перший день, середня дистанція. перший старт сезону виявився невдалим, але як кажуть  "то что нас не убивает делает нас силнее"... Прокол десь на середині дистанції(запасну камеру я з собою не взяв), на кожному КП після цього доводилось робити 120 :) качків моїм маленьким насосом і фініш, на якому виявилося шо я відмітив не своє КП. Жаль, но винен сам, далася в знаки моя пів-річна перерва в орієнтуванні :)
Ось результати першого бойового дня, мого вже карбонового коня :) :
Якщо чесно, то в другий день я дууууже не хотів стартувати, але спортивна злість в першу чергу на себе, перемогла, і я вже стояв на стартовій лінії :) Дистанцію пройшов непогано, одна помилочка десь на 1 хв.Навіть встиг повністю викупатися в калюжі з льодом для повноти вражень. Ітак, Зимовий Чемпіонат в Дерцені  залишив двоякі враження, з одного боку прості карти, а зіншого болото. На фотографії вище можна здогадатися хто переміг :)))

Перерва трохи менше місяця і майже тим же складом  учасники
переїхали в Ужгород.
Наааарешті пощастило з погодою і Чемпіонат України на Закарпатті  проводився майже по сухому!!!! грунті. Здається тільки в 2008(на моєму першому Чемпіонаті ) в Воловці таке бувало :)
 Довга мас-старт:
Це було круто, це було неочікувано, це було гарно, але було дуже важко... Непогане випробування для початку сезону. Навіть не пробував рахувати набір висот, але дистанція довжиною в 47 кілометрів далась не легко....Но від Льоши Ждановича такого можна було чекати легко.
Ось карти моїми варіантами, помилок дуже багато, треба більше працювати з картою, а ми про неї згадуємо все рідше і рідше...
Моя перша петля:
і друга:

В другий день я був "насяльніка" дистанції. Карту з допомогою Олександра Владиславовича Цепурдея вдалося підготувати заздалегіть, дистанції також.. За тижедень до змагань поспілкувалися з дирецією Боздошського парку і стадіону Авангард, домовились про те, що нас пустять в чашу центрального поля(дуже хотілося зробити щось схоже на спринт у Польщі на Чемпіонаті світу 2008), через 2 дні я приніс офційний лист, де було прописано все те про  що ми домовллись усно. Але в день старту перед нами закрили на колодку всі бігові доріжки і сказали щоб ми розміщалися з боку західної трибуни...-"ви би хотіли безплатно топтати стадіон" В мене далі нема коментрів,  таке я тут писати не буду. Як мені тоді сказали: - "Вони просто відморозились".
  Про дистанції судити не буду, все на розсуд учасників.
 Організація змагань хромала і як з цим боротися я без поняття, але вся спортивна складова,(головна) як на мене вдалася . ну в перший день задоволення я отримав :)
Про дистанції судити не буду, все на розсуд учасників.

2 комментария:

  1. Мені, в основному,змагання сподобалися. Але не розумію, чому ви не пропонували спільні тренування для ужгородських байкерів - здається таким чином можна було з'агітувати ще багатьох, чому у жодному з веломагазинів Ужгороду не було жодних друкованих об'яв, жодної афіші в місті, жодної інформації на вашому клубному сайті...

    ОтветитьУдалить
  2. Можливо ви і праві, але як на мене, участь у змаганнях з МТВО потребує певної підготовки і не кожен може справитись вперше з картою. Якщо чесно то навіть я, ні разу перед Чемпіонатом з картою не тренувався(і це видно на моїх помилках)...просто не вистачає часу. Завтра в мене держ.екзамен, до якого я старався як-не-як готуватися. Але якщо все буде добре, то вже завтра підготовка до Кубку світу піде повним ходом і на тренування будуть запрошені всі бажаючі :)

    ОтветитьУдалить