среда, 13 октября 2010 г.

Королівський марафон(Kráľovský MTB Maratón 2010)








Давно нічого не писав... треба освіжити =)

"Король гір" Я довго не міг забути по одній причині, моє падіння напевно вийшло якимось невдалим
і майже місяць не міг нормально сісти на велосипед, для мене це просто було невиносимо і я вирішив,
що сезон для мене закінчений і потихеньку треба відходити і починати думати про 2011 рік....


Але класно коли є люди, що допомагають по все забути, і те що болить рука, і те що проблеми з навчанням, на роботі..))) Витягують за руку і ти вже далеко і все класно....

Kráľovský MTB Maratón 2010

В 2009 році коли я вперше прийняв участь в МТВ-марафоні, моїм враженням не було меж
і я знав, що я обов'язково ще таке шось поїду. Після цього був Balaton Bike Fest, Король Гор
і ось я знову в Словаччині...

Вона,Словаччина, зустріла нас хорошою погодою, теплим ще літнім сонечком
Приїздити за день до змагань стало доброю традицією, так як і проїзджати майже половину дистанції)))) Краєвиди просто вражали, гарні місця і особливо замок, недарма марафон називається "Королівським"
На пробах траси мені спокою все ще не давала рука і особливо я "очкував" спусків, то перетормажува, то просто злазив з велосипеда...
Далі вечір, зірочки, Ленінград і Pink Floyd....
Зранку на стоянку де ми ночували в палатці!!!!!! , понаїхало куча автомобілв, і нам довелось
швиденько зкручуватися і потроху готуватись до старту
Час пролетів так що я і не помітив як стартувала категорія в 100 км))), здається все було готово
і ми пішли дивитися як Льоша бореться з всіма грандами словацького крос-кантрі і марафонів...
Пронеслась група лідерів в якій був і Льоша(хто б сумнівався ), передав водичку, і відчттям виконаного обов'язку я "покрутив педалі" на свій старт...
Старт. Всі помчали так, якби це був їхній останній кілометр в житті, ну і я з ними, куди мені вже було діватись=)))) Перші 15 кілометрів я тримався в групі лідерів, старався не відставати, а про руку я взагалі забув, але на це були свої причини!!! За нами всю дорогу літав ВЕРТОЛІТ !!!!! , я себе відчув як на Тур де Франсі! Це було круто!!!!
Але сталося те,чого я боявся найбільше.... знову падіння, на цей раз пощастило, я лишився цілий, але переднє колесо не дуже..)))) Далі воно показувало мені всю дорогу ТАНЦІ, це була не 8 , навіть не 16 ,а вся 32! (Дореччі велике спасибі Кості!!(веломеханіку ТАТУбайка)за те шо намучався і знову зробив з мого колеса, колесо, а не "танцюючу балерину"). Далі мене звісно "попустило" і я вже поїхав як міг... Була ще одна проблема, під час падіння втратив найцінніше, баночку з водою, що мені потім на дистанції створювало кучу проблем з моїми "друзями" судорогами(((...
Я терпів-терпів-терпів... Мощний апхіл, запаморочливий спуск, вверх-вниз, верх-вниз і фінішна "розделка" на спущеному колесі))))
Проїхав як міг, все таки місяць без велосипеда не пройшов просто так, від моєї форми залишились тільки солодкі згадки =)))

тут результати:
http://www.cyklo.sao-tatry.sk/2010/mtbcup/kralovsky/


 А я в лотерею виграв аж 4 дезодоранта, так шо я до кінця року точно обезпечений АХЕ-ефетами!!

 І ось відео, просто бомба!!!
http://www.vimeo.com/15150674

Комментариев нет:

Отправить комментарий